[AC] X11+X11-driver-firegl+kernel-video-firegl = pad systemu

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 21 Lis 2004, 00:10:51 CET

Użytkownik Tomasz P. napisał:
> Skąd wziąść 6.7 ?

Szczerze? Ja nie wiem, po prostu nie robilem upgrade na 6.8.
Moze ktos bardziej oblatany ci podpowie (moze np. gdzies jeszcze leza
zrodla do samodzielnego zbudowania)

> Możesz też więcej powiedzieć, jak dobrze się one sprawują ?
> (np. testowałeś tv/player'a/GL ?)

mplayer bez problemow, GL bez problemow (testowane glownie na Unreal
Tournament)
TV nie sprawdzalem (nie uzywam)

> Na stronce www.x.org są 6.8.1, nie wiesz jak się one sprawują ?

ZTCW to _wszystkie_ 6.8 gryza sie z firegl, bo problem lezy w firegl.
Kiedys tak bardzo lubilem ATI, ale teraz strasznie mnie wkurzaja swoja
polityka :(

Rum