Problem z serwerem JACK.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 22 Lis 2004, 13:37:59 CET

Dnia Fri, Nov 19, 2004 at 11:54:16PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):
> ma być jackd, zmień w ustawieniach qjackctl
Zmieniłem.

> nie może ustawić _żadnej_ wielkości dla przechwytywania: zablokuj
> próbnie przechwytywanie (capture).
Zablokowałem w qjackctl. Jeśli chodzi o CAPTUR wyświetlane nad
urządzeniami pokazywanymi przez 'alsamixer', to nie wiem, gdzie zdjąć, a
gdzie zostawić CAPTUR. Przynajmniej nad jednym z urządzeń, zawsze jest CAPTUR, którego nie da się usunąć.

Podczas włączania serwera mam:
Could not connect to JACK serwer as client. Widzę, jakby na chwilę
serwer się włączał i zaraz potem jest 'Jack was stoppt successfully'.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505