XcursorTheme w X11 6.8.1-2

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 23 Lis 2004, 13:27:44 CET

On Tue, Nov 23, 2004 at 01:18:25PM +0100, Dariusz Knociński wrote:

> I co ja według ciebie mam z tego wywnioskować na temat działania motywu :(

Ze cos robisz zle, a nie ze Xorg jest zwalone ;-P

rpm -q XcursorTheme-setup

Wiem, ze ten skrypt (cursorconfig) wpierw zapisywal info o kursorze do
.Xdefaults/.Xresources, potem od ktorejs wersji do ~/.icons. Pokaz
zawartosc tych rzeczy.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org