iptables - dnat portu

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 23 Lis 2004, 13:31:02 CET

Dnia 23-11-2004, wto o godzinie 12:49 +0100, Andrzej Augustynowicz
napisał(a):

> to mnie przekierowuje na mój serwer a tego nie chcę.....
> Ja chcę podmienić mu port, ale tak żeby adres docelowy pozostał niezmieniony.

fakt nie doczytałem

REDIRECT - przekierowuje pakiet do lokalnej maszyny, użyteczne w
łańcuchach PREROUTING i OUTPUT tabeli nat. Opcjonalny argument
--to-ports pozwala na przekierowanie połączenia na dowolnie wybrany port
lokalnej maszyny.

DNAT - zmienia adres docelowy pakietów i zapamiętuje zmianę dla danego
połączenia. Używane głównie do przekazywania połączeń z interfejsu
internetowego do maszyn w sieci lokalnej. Użyteczne w łańcuchach
PREROUTING i OUTPUT tabeli NAT. Akceptuje parametr --to-destination,
okrePlający adres z opcjonalnym portem docelowym (wg formatu
adres:port).
--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl