XcursorTheme w X11 6.8.1-2

Dariusz Knociński dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 23 Lis 2004, 13:44:31 CET

On Tue, 23 Nov 2004 13:27:44 +0100
havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> Ze cos robisz zle, a nie ze Xorg jest zwalone ;-P

Można było tak za pierwszym razem, i tak jestem zdziwiony zachowaniem poczty
bo przez 6 dni list się nie pokazywał, potem wysłałem powtórkę a potem pokazały
 się dwa naraz :(

Mi też to działało ale po wykonaniu
poldek> upgrade *
przestało działać więc sugestia, że źle wydałem komendę zalatuje szamanizmem bo niby
co miałem jeszcze zrobić, zaplić świeczkę, czy też kadzidło przy laptopie :)

> rpm -q XcursorTheme-setup

XcursorTheme-setup-1.0-8

> Wiem, ze ten skrypt (cursorconfig) wpierw zapisywal info o kursorze do
> .Xdefaults/.Xresources, potem od ktorejs wersji do ~/.icons. Pokaz
> zawartosc tych rzeczy.

dknoto]$ cat .icons/default/index.theme
[Icon Theme]
Inherits=Bluecurve