ATI i wyjście TVOUT

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Wto, 23 Lis 2004, 23:57:24 CET

Dnia wtorek, 23 listopada 2004 22:51, Boski Cinek napisał:
> Jak masz w miare dobry procek (powyzej 700MHz) to po prostu pusc mplayera z
> "-vo x11". Ja tak na swoim kompie (P3 733MHz) od zawsze ogladam (nawet nie
> wiedzialem, ze na TV tez mozna ogladac przez xv na kartach ATI) i nigdy nie
> mialem problemow. Dobrym pomyslem jest tez zmniejszyc wczesniej
> rozdzielczosc do 640x480 (ma mniej do skalowania procek). Ja mam taki
> skrypt:
>
> #!/bin/sh
> xvidtune -prev
> mplayer "$1" -zoom -fs -vo sdl:x11
> xvidtune -next
>
> a w /etc/X11/xorg.conf:
> [...]

No bardzo ładnie działa ;) Mam celka 2.3 więc działa ładnie nawet bez
przeskalowania - tylko napisy malutkie w tym trybie. W xvidix napisy są
odpowiedniej wysokości a w x11 za małe - jak to zmienić - rozumiem że chodzi
o przeskalowywanie tak ?

--
Michał Wcisło

Nudzisz sie? Zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f183d