ATI i wyjście TVOUT

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Śro, 24 Lis 2004, 00:00:29 CET

Michal Wcislo wrote:
> Dnia wtorek, 23 listopada 2004 22:38, Michal Wisniewski napisał:
>
>  > Pokaz sekcje Screen Menagment i TVOut Menagment w xorg.conf. Poza tym
>
>  > zaiteresuj sie aplikacja fireglcontrol
>
> Wklejam całego bo o TVOut nic nie znalazłem - pewnie powinno być ale
> jakoś ...

Dziwny masz ten config. Wygeneruj go jeszcze raz z obsluga tvouta.
Troche abstrakcji:

http://fedoranews.org/contributors/youssef_makki/tvout/

http://www.rage3d.com/content/articles/atilinuxhowto/

Nigdy nie znalazlem tyle czasu, by dokonczyc sprawe i uzyskac
zadowalajace efekty. ALe moze na nowych driverach....Milej walki.
--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl