wypas osłów

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 24 Lis 2004, 12:15:30 CET

On Wednesday 24 of November 2004 11:57, marcin steć wrote:
> Cześć,
>
> Już drugi raz pod różnymi AC zdarzyło mi się coś takiego: był sobie
> mldonkey, potem maszyna była włyłączona parę dni, i po starcie osioł nie
> wstał. /etc/rc.d/init.d/mldonkey status pokazuje że podsystem stoi
> zablokowany.
> Na clean jest próba zatrzymania mldonka informacja, że zginął i zwis.
> Są jakieś logi na to? poldek freshen mldonkey* nie pomogło....

ja to robie tak:

Skrypt startowy:

rm /home/services/mldonkey/*.tmp
/etc/rc.d/init.d/mldonkey restart

BDW: przy restarcie oraz startcie kasowanie plikow tmp by sie przydalo temu
ustrojstwu

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551