[Ac] Samba 3.0

Śro, 24 Lis 2004, 10:48:47 CET

Osóbka znana jako Andrzej Zawadzki, wystukała:

> Teraz już za dobrze nie pamiętam ale potrafiły trzymać pliki po
> wylogowaniu (klientem był w2k) bug został zgłoszony i poprawiony - tylko
> nie pamiętam kiedy...

Miałem w tej sieci klienta na XP i nie widziałem takich rzeczy.
No ale to XP nie 2k...

> Miałem też problem z modułem vscan - ale tego jeszcze teraz za mocno nie
> potestowałem... (znaczy ludzie w pracy nie potestowali ;-) Tu problem
> jest szerszy bo to i clamav mógł coś psuć...

Tego nie używałem, choć pewnie jak czasu starczy to się skuszę ;)

> Może miło to związek ze zmianą w cups, które to implikowały zmiany w
> sambie - to wyczytałem na liście samby. Developer cupsa podesłał łaty.

Bardzo możliwe. Wcześniej (na sambach 2.x) używałem lprng i taki sposób
wydruku (drukarka raw) nigdy nie stwarzał problemów. A cups i sambę 3.x
ćwiczyłem też, tyle że na starszej sambie niż 3.0.8. Chodziło bez zgrzytów.
A tu taki kfjatek :( A strasznie mizałeżało, żeby tak to zrobić, bo
drukarka jest sieciowa, ale udostępnia drukowanie po NetBUI i ipp, więc w
przypadku klientów na win9x pozostawał tylko netbui, albo wydruki do
cupsa...

> Również
> Dobranoc

pozdrawiam