Upgrade SquirrelMail i słowniki

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Czw, 25 Lis 2004, 02:23:31 CET

Witam!
Mam pytanko:
Coś źle robię czy upgrade SquirrelMail tak ma :( ?

Mam zainstalowane ispell ze słownikami polish-alt oraz english,
w SquirrelMail mam aktywowany moduł sprawdzania pisowni, a
w sqspell_config.php ustawiam sobie:

	$SQSPELL_APP = array('English' => 'ispell -a,
	'Polish' => 'ispell -d polish-alt -a');
oraz
	$SQSPELL_APP_DEFAULT = 'Polish';

No i po każdym "poldek --upgrade-dist" gdzie załapie się SquirrelMail
nasz rodzimy język podmienia się na hiszpański...
Można to jakoś ostatecznie zaklepać? Bo nie zawsze o tym pamiętam by
sprawdzić, a klienty upierdliwie dzwonią :)

Pozdrawiam!
Bocian