wypas osłów

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 25 Lis 2004, 08:51:28 CET

Lukasz Glebicki wrote:

>Oczywiscie mialem na mysli servers.ini

Poszło z zachowaniem wyłącznie downloads.ini. Od wczoraj nie złapał
tylko jednego hasha.
Niestety pokazyje, że 2 są zciągnięte w 100% ale ni przenosi ich do
"incoming". Jedno z nich udało mi się zweryfikować (bo to rar) i
pokazuje niekompletność: crc failed. Jak można wymuśić na ośle żeby się
jeszcze zastanowił nad kompletnością pliku? opcja "Verify chunks" nie
wydaje się działać :-(

marcinek