poldek, timeout i retry

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 25 Lis 2004, 09:58:02 CET

Witam,
byc moze to NTG (moze na -devel?).

Mam w poldku ustawione dodatkowe zrodlo
- swoj wlasny serwer z malym repozytorium.

Na wyszystkich (kilku) maszynach mam w cron.daily
odswiezanie indeksow, razem z tym 'moim'.

Otoz dzisiejszej nocy akurat padl ten, gdzie sa moje pakiety
i dostalem na wszystkich pozostalych cos takiego w logu crona (z poldka):

Retrying...(#998)
error: vftp: unable to connect to 195.117.158.1:21: Connection refused
Retrying...(#999)
error: vftp: unable to connect to 195.117.158.1:21: Connection refused
Retrying...(#1000)
error: vftp: unable to connect to 195.117.158.1:21: Connection refused

Nie zdaza sie to pierwszy raz,
wczesniej jak np serwery ftp.pld... byly wylaczane,
albo np Tepsa odlaczyla akurat siec i nie mogl sie polaczyc
mialem identyczna sytacje.

W pliku poldek.conf nie widze nic na temat timeout albo retry.
Czy pozostaje mi grzebniecie w zrodlach i przekompilowanie.

A moze babole zglaszac na (chyba?) NIEISTNIEJACY adres:

# poldek --help
Copyright (C) 2000-2004 Pawel A. Gajda <mis w pld.org.pl>

(to tez warto by zaktualizowac).

dzieki,
Lukasz