akceleracja grafiki

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 24 Lis 2004, 01:18:17 CET

Dnia 23-11-2004, wto o godzinie 23:39 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> z logów wynika, że DRI działa. Pozostają ograniczenia bądź sprzętowe
> bądź programowe. hmmm o ile dobrze wiem to intele nie mają własnej
> pamięci tylko dzieloną - może przydzielenie większej jej ilości pomoże?

(WW) I810(0): VideoRam reduced to 131072 kByte (limited to aperture
size)
Więcej się widocznie nie da ustawić :(
Chyba jednak ograniczenia sprzętowe, trzeba pomyśleć o innej płycie
głównej (ta nie ma agp).

Może jakieś sprawdzone propozycje? Niedrogie, najchętniej zintegrowane i
z możliwością dołożenia karty graficznej w przyszłości.
Krystian T

        "errare humanum est..."