Hylafax + fax4CUPs + samba + winda

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 26 Lis 2004, 02:50:23 CET

Dnia 27-07-2004, wto o godzinie 15:05 +0200, Mikołaj Marczyński
napisał(a):

> używam hylafax + winda + whfc
> i działa od roku, tylko userzy muszą mieć zainstalowanego WHFC jako
> program do wysyłania faksów

jest też:
http://winprinthylafax.sourceforge.net/

instalujesz jako kolejną drukarke w windows, i przy wysyłaniu wydruku
pyta sie o numer telefonu (wyskakuje okienko)
sciagasz z :
https://sourceforge.net/projects/winprinthylafax/

-instalke oraz dll-ke
instalujesz a nastepnie wyłączasz w usługach spooler drukarki (XP/2000)
(nie pamietam dokładnej nazwy) podmieniasz dll, włączasz spooler z
powrotem, konfigurujesz i powinno działać (od roku chodzi pieknie u
mnie)

szukam czegos podobnie działającego własnie w linuksie (pod kde na
przykład)
 pytającego sie o numer w chwili wysłania do druku

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl