LiveCD - opcje bootowania

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 26 Lis 2004, 04:39:40 CET

Dnia 26-11-2004, pią o godzinie 00:34 +0100, havner napisał(a):

> Parametry sa "do czegos". To logiczne. Czy odpalajac cos w shellu z
> parametrami podajesz same parametry bez odpowiedniej binarki?

dla mnie tak, dla ciebie tak, ale nie dla gostka co dostał płytkę i ktoś
mu powiedział "zobacz to moze ci sie spodoba" - a to przeciez jest idea
dystrybucji LIVE :>

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl