Flightgear

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Pon, 29 Lis 2004, 23:11:35 CET

Witam!
Mogę się wciąć nieco?
Mam od jakiegoś czasu FG i jest mi z tym dobrze, ale:

Gdy próbuję wybrać sobie znajome okolice (Okęcie), menu wyboru pojawia
się tylko za pierwszym razem, po wyborze portu (dowolnego) FG się
wykrzacza i więcej już nie pozwala wejść w menu wyboru (wykrzacza się
natychmiast po weń kliknięciu). Krajobrazy Polski mam zassane i
powrzucane gdzie trzeba. Da się z tym walczyć?

I druga sprawa
Może mi ktoś łopatologicznie przybliżyć, jak zmusić ten program (FG) do
automatycznego pobierania krajobrazów wg. potrzeb? W dokumentacji jest
taka funkcjonalność, ale nie potrafię jej użyć :(

Sorki za wtrącanie się do wątku :)

Pozdrawiam!
Bocian