PLD + Laptop

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Wto, 30 Lis 2004, 08:30:22 CET

Witam,

Zainstalowałem PLD na laptopie. Generlnie wszystko działa ok, ale :-)
- gdy laptop jest włączony i przez dłuższy czas na nim nie pracuję, to
jak do niego wrócę, to zegar pracuje w szybszym tempie. Nawet jeśli się
zsynchronizuję rdate'm to po chwili znów zegar przyśpiesza. Gdy pracuję
na nim cały czas bez przerwy zegar chodzi dobrze.
- poprzednio miałem fedorę, która miała super skrypty wykonywane podczas
wchodzenia i wychodzenia w suspend to ram. Głównie chodzi mi o kładzenie
i podnoszenie sieci. Jest coś takiego w PLD?
- nie wiem kiedy, ale od pewnego czasu zamiast dźwięków słyszę
trzeszczenie w głośnikach. Wcześniej było wszystko ok, ale ponieważ
rzadko używam dźwięków trudno mi powiedzieć kiedy to się stało.

Ma ktoś może jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak