Zmiana architektury w poldek.conf.

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Sob, 2 Paź 2004, 13:07:43 CEST

Wojciech Kaczmarek wrote:
> Cześć!
>
> Czy w przypadku AC można zamienić w poldek.conf wpisy i686 na athlon? Chodzi o
> to, że jakiś czas temu, gdy instalowałem znajomej AC, to przedtem sprawdziłem
> za pomocą RescueCD i polecenia 'arch' architekturę i wyświetliło się i686,
> a później okazało się, że w środku jest athlon. Niewiele rzeczy jest tam
> zainstalowanych, ale zanim auktualnię system, wolę zapytać.
Można :)
Ja u siebie żonglowałem architekturami, najpierw z athlon -> i686,
później z i686 -> i386 i wszystko chodzi ładnie.
Jak chcesz przeinstalować pakiety na nowy arch to:
poldek> upgrade * --reinstall
Oczywiście po zmianie architektury w poldek.conf

Pozdrawiam.

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]