Na jakim etapie jest PLD AC

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 2 Paź 2004, 17:18:08 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 04:49:35PM +0200, Marcin Sztolcman wrote:

> ano. ja za jakies 2-3 tygodnie bede mogl sie wiecej sprobowac pobawic
> z amd64 na desktopie. o ile cos nowego w worku nie wyskoczy...
coz.. ja bym wolal miec zabawke w ciagu 1-2 tygodni...

> amd64 3000+ jest wolniejszy (w sensie zegara) od amd xp 3000+
> moce przerobowe ma wieksze ;) (o ile pracuje sie ze wszystkim
> skompilowanym pod 64bit).
oo jak na razie nie ma na 64bitach ;)

> a do ceny dolicz wyzsza cene plyty glownej (ale w sumie roznica tez
> jest pomijalna)
jak policzylem "lowendowo" place jakies 250 zl wiecej za 64bity...

natomiast.. ciagle zastanawiam sie nad plyta.
z kilku testow widzialem ze generalnie najlepiej sprawuja sie asusy(nie
zamierzam podkrecac wiec wypasione biosy do krecenia mnie nie interesuja
;). Z tym ze.. zazwyczaj byla mowa o wersji Delux ktora jest o ponad 200
zl drozsza od "tanszych"
Ot... jest jakas praktyczna roznica miedzy Asus K8V (415zl), K8V GD(409
zl), K8V-X (407zl)? ;) Czy moze rzucac sie na K8VSE Deluxe(538zl) lub
K8V Deluxe(670)?
podstawowe "rzeczy" powinny dzialac... sieciowka to sk98, dzwiek to
via... przynajmniej tyle znalazlem na stronach debiana i innych.
Firewire z Deluxe by sie przydal, ale.. przezyje bez niego... jaka jest
praktyczniejsza roznica miedzy zwyklymi wersjami a Deluxe?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała