Instrukcja Vi'ma

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Sob, 2 Paź 2004, 17:45:29 CEST

Witam.
Mógłby mi ktoś powiedzieć co zrobić, żeby zacząć edytować plik
w poleceniu VI i potem go zapisać? Mój problem jest
następujący: nie mam mc, zainstalowałem PLd 2.0 AC MINI ISO.
Żeby działał mi net muszę skonfiguriwać sieć, a mianowice w
pliku /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0 napisać:
BOOTPROTO="dhcp" (kiedy przy instalacji wybieram sieć -> DHCP
to i tak nie działa więc robie to ręcznie). Potem zainstaluje
wszystkie potrzebne rzeczy. Czekam na odpowiedź (z instrukcją
do vi'ma).
Pozdrawiam.