Zmiana architektury w poldek.conf.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 2 Paź 2004, 19:33:19 CEST

Dnia Sat, Oct 02, 2004 at 01:07:43PM +0200, Maciej 'mco' Świętochowski napisał(a):

> Ja u siebie żonglowałem architekturami, najpierw z athlon -> i686,
> później z i686 -> i386 i wszystko chodzi ładnie.
Dziękuję. System uaktualniłem i także ładnie chodzi. Mam tylko błąd podczas
ładowania modułu karty sieciowej via-rhine. System mówi, że jest coś nie tak z
plikiem /lib/modules/2.6.7-3/kernel/lib/'nii' lub podobnym. Nie znam
zależności pomiędzy modułami sieci a plikami z kernelowego katalogu lib,
stąd jeszcze jedno pytanie.
Czy do uporządkowania modułów wystarczy wygenerować modules.dep poleceniem
depmod i moduł karty zadziała?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID:  wojtek_germ w uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505