Instalacja z netu

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Nie, 3 Paź 2004, 13:11:48 CEST

Witam.
Wysposażyłem się w dyskietkę, na którą nagrałem obraz
bootdisk_net.img i teraz próbuję zainstalować PLD 2.0 AC z
serwera ftp. Używam ftp, które jest standardowo w instalatorze.
Wszystko działa do momentu, kiedy wybrałem pakiety. Gdy już ma
się instalować wyskakuje masa error'ów i niżej jest napisane:
Możesz chcieć zainstalować tylko podstawowe pakiety (coż za
poprawne językowo i logiczne zdanie). Jak zainstalować PLD z
netu z pakietami, które wybrałem? Nie mam zamiaru instalować
później pakietów, ponieważ poldek nie znajduje ich.
Pozdrawiam.