Instalacja z netu

Stanisław Kamiński stasheck w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 3 Paź 2004, 13:25:56 CEST

Mateusz Potrykus wrote:
> Witam.
> Wysposażyłem się w dyskietkę, na którą nagrałem obraz
> bootdisk_net.img i teraz próbuję zainstalować PLD 2.0 AC z
> serwera ftp. Używam ftp, które jest standardowo w instalatorze.
> Wszystko działa do momentu, kiedy wybrałem pakiety. Gdy już ma
> się instalować wyskakuje masa error'ów i niżej jest napisane:
> Możesz chcieć zainstalować tylko podstawowe pakiety (coż za
> poprawne językowo i logiczne zdanie). Jak zainstalować PLD z
> netu z pakietami, które wybrałem? Nie mam zamiaru instalować
> później pakietów, ponieważ poldek nie znajduje ich.
> [...]

Miałem ten sam problem. Rozwiązanie: zainstalować tylko podstawowe
pakiety, w trakcie instalacji poldek powinien ściągnąć sobie listę
pakietów, a potem standard: poldek -i nazwa_pakietu (może być bez wersji).

PZDR
Stasheck