courier i ssl

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 5 Paź 2004, 23:02:17 CEST

On Tuesday 05 of October 2004 21:54, Andrzej Augustynowicz wrote:

> esmtpd.pem            - domyślny
> esmtpd.pem.192.168.1.1
> esmtpd.pem.127.0.0.1
>
> pop3d.pem  - domyślny
> pop3d.pem.127.0.0.1
> pop3d.pem.192.168.1.1

Ok, dzięki.

> ipv6 nie mam gdzie przetestować :|
Zawsze możesz przetestować na automatycznie przydzielanych w sieci lokalnej
adresach link local.

> sprawdzałem i działa w zależności od tego skąd i na jaki adres się łączę
Jeśli chodzi o IPv4 to nie testowałem bo wszyscy łączą się zasadniczo na ten
sam adres zewnętrzny. Ale chyba będę musiał w końcu sprawdzić czy problem
jest tylko dla IPv6 czy też dla IPv4 (w mojej konfiguracji).

Tomek