Stara klawiatura [AC]

A.gorski a.gorski w ale-gor.com
Śro, 6 Paź 2004, 01:40:19 CEST

Witam

serdecznie wszystkich bo pisze tutaj po raz pierwszy ...

Zabrałem się ostatnio za zapoznanie się z PLD no i pojawiły się problemy.
Postawiłem PLD [AC] na komputerze pokładowym robota typu Pioneer2 (info dla
kogoś kto może się robotyka zajmuje). Maszyna ta jest teoretycznie zwykłym
PC. Więc teoretycznie nie powinno być problemów. Ale jednak są. Mam
aktualnie zainstalowane jądro 2.6.7-3 i mam problem z klawiaturą.

Problem objawia się tak że system mi wstaje ładuje się Grub i klawiatura
działa (jest to zwykła klawiatura nie PS2). Ale jak system zaczyna się
ładować klawiatura odmawia dalszej współpracy i miga tylko 3 lampkami.
System działa dobrze bo przez SSH mogę się zalogować.

Mam wygenerowane na tej maszynie initrd. Były tez testowane 2 kompilacje
kerneli bez initrd zrobionych z źródeł z kernel.org ale ten sam jest
problem. (Na Debianie co tu był z jądrem 2.2.x i 2.4.x było ok.) Jeśli
jednak CFa (system stoi na karcie CF) podpinam pod stacjonarnego kompa (z
klawiatura PS2) wszytko działa. I nie wiem co robić. Bo klawiatury w robcie
mało się używa ale by się jednak przydała.

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Aleksander

PS. Zdaje sobie sprawy, że mało danych podaje ale w linux-sie jestem dość
zielony więc prosił bym jakoś dokładniej napisać co i skąd pobrać potrzebne
dane do analizy problemu.

PS2. Ciekawostka - Może się mylę ale będzie to chyba jedyny PLD na pokładzie
takiego robota. BTW robot  ma laser, sonary, kompas, kamerę, 2 silniki i
griper) :P
http://www.ale-gor.com/robo/4.JPG