gnokii

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Sob, 9 Paź 2004, 15:03:11 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 02:51:08PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> gnokii obsluguje twoją komórke? bo mojej nie obslugiwal.

na razie nie :> Ale "w ogóle" to chyba tak, model 6610 nawet był w
defaultowej konfiguracji ustawiony

> serial port wlaczony i ustawiony?

nie rozumiem

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/