gnokii

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Sob, 9 Paź 2004, 15:57:07 CEST

Dnia sobota, 9 października 2004 14:34, Krzysztof Garus napisał:

> Mam nokie 6610 i kabelek (wtykany w ttyS0), pod windowsem lata a pod
> linuksem nie chce: pisze że nie może połączyć. Pod stracem widać że
> programik wysyła bajty ale nic nie otrzymuje.
>
> Macie jakąś rade, bo utknąłem?

może jest to 6610i którą jeszcze jakiś czas temu (z miesiąc) obsługiwało tylko
gammu.

--
 Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer