Wypalanie płytek na jajku 2.6 - nagrywarka odmawia posłuszeństwa

Sob, 9 Paź 2004, 20:39:57 CEST

On Saturday 09 of October 2004 20:17, havner wrote:

> Ja nigdzie nie powiedzialem, ze nie dziala. Chodzi o to, ze mocno
> _zalecane_ jest to co napisalem powyzej. Mozliwe ze support dla tego co
> uzywasz (i ide-scsi) kiedys sie skonczy.
Heh? Co w takim razie będzie jeśli nie ide-cd? (ide-scsi już jest uznane za
zmarłe).

dev=ATAPI:0,0,0 używa ide-cd.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/