Wypalanie płytek na jajku 2.6 - nagrywarka odmawia posłuszeństwa

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 9 Paź 2004, 21:38:44 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 08:39:57PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Heh? Co w takim razie będzie jeśli nie ide-cd? (ide-scsi już jest uznane za
> zmarłe).
>
> dev=ATAPI:0,0,0 używa ide-cd.

Ale ten sposob wypalanie jest obsolete. Czy ja powiedzialem, ze ide-cd
umrze? dev=/dev/hdX tez uzywa ide-cd.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org