PLD kontra AMD 64

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 10 Paź 2004, 02:21:57 CEST

On Sun, Oct 10, 2004 at 12:37:18AM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Bo nie mam athlona64? W gruncie rzeczy jesli ktos poprawi ten spec to w PLD-ac
> bedzie builder javowy.
wyjdę na prostą to dokończę.. jak na razie po wycięciu części plików się
zbudowało, ale nie miałem czasu by sprawdzać działanie... ani przejrzeć
resztę plików.

btw - jeżeli byś potrzebował dostęp do buildera, daj znać. z tym że to
moja pokojowa workstacja, do tego na słabiutkim łączu(od 10kB/s w dzień
do około 100 w nocy), ale.. w dzień może sobie coś tam pobudować.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała