Wypalanie płytek na jajku 2.6 - nagrywarka odmawia posłuszeństwa

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 10 Paź 2004, 10:02:16 CEST

On Sat, 9 Oct 2004 16:23:37 +0200
Quickest <quickest w wp.pl> wrote:

> Teraz sytuacja wygląda u mnie następująco:
[...]
> i crash... nie wypala

miałem to samo z 2.01, wróciłem do ostatniej wersji o której pamiętałem,
że działała dobrze.

[fritz w aquarius fritz]$ cdrecord -version
Cdrecord-Clone 2.01a32 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2004 Jörg
Schilling

--
Fryderyk Dziarmagowski