PLD kontra AMD 64

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 10 Paź 2004, 02:40:55 CEST

On Sun, Oct 10, 2004 at 01:24:11AM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Mam płytę na nForce3, jak rozumiem muszę dopisać amd74xx do BASEMODULES, tak?
ukhm.. jeżeli mam być szczery to nie mam zielonego pojęcia.
jezeli jest tak samo jak na intelu to.. pewnie tak ;)
dodaj, przegeneruj initrd i zobacz czy ruszy :>
mozesz tez od razu zainstalowac z ignorearch busybox-initrd, jakies
jajko z amd64 i dodac jako druga pozycje w lilo czy co tam uzywasz - tam
jest ide na sztywno (chyba..) wiec... powinno zadzialac.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała