Nautilus nie wyswietla napedow

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 10 Paź 2004, 14:18:08 CEST

Dnia 10-10-2004, nie o godzinie 02:07 +0200, Kamil Kosiński napisał(a):

> Dołączę się do pytania :)
>
> Trochę info:
>
> $ rpm -qa|grep hal
> hal-libs-0.2.98-7
> hal-devel-0.2.98-7
> hal-0.2.98-7
>
> $ /etc/rc.d/init.d/haldaemon status
> haldaemon zabity ale podsystem zablokowany
>

> Co może być nie tak? Przegapiłem coś na grupach?
Spróbuj zrobić tak:
Zatrzymaj usługę haldaemon
Zatrzymaj usługę messagebus
Uruchom usługę messagebus
Uruchom usługę haldaemon

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj uruchomić hald w terminalu i zobacz co
napisze.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>