GNOME i Śmietnik

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 10 Paź 2004, 18:14:12 CEST

On Sun, 10 October 2004 13:04:34 +0200, Grzegorz Grasza wrote:

> U mnie to samo - pliki są wyrzucane do śmietnika, ale nie są w nim
> pokazywane...
> ( śmieci są w ~/.Trash/).

Miałem to samo. Po odinstalowaniu nautilus-cd-burner, dbus, hal, hotplug,
udev problem ustąpił. Nie wiem co jest nie tak, bo wyrzucałem ten cały
śmietnik hurtem. Zresztą chyba zależności są takie, że tak trzeba.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                Jak dla mnie to jest lisp. Spełnia wszystkie