PLD kontra AMD 64

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 11 Paź 2004, 13:19:20 CEST

On Mon, Oct 11, 2004 at 01:55:24AM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Właśnie tak robię ;-) Tylko, że po instalacji glibc64 dostałem komunikat:
>
> error: %post(glibc64-2.3.4-0.20040722.6) scriptlet failed, exit status 255
>
> Wychodzi na to, że /sbin/ldconfig nie działa.
>
> Instaluję za pomocą niedawno nagranego Rescue CD, kernel 2.4.27. Coś
> inaczej powinienem robić?
ukhm... musisz miec uruchomione 64-bitowe jajko.
2.4.27 jest raczej tylko 32bit...
nie wiem dokladnie co chcesz zrobic, czy zainstalowac system na nowym
dysku, czy tez upgradowac jakis stary...
generalnie zanim zaczniesz instalowac pakiety 64bit musisz uruchomic
64-bitowe jajko... a potem powinno pojsc.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała