PLD kontra AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pon, 11 Paź 2004, 13:39:52 CEST

On Mon, 11 Oct 2004, The Undefined wrote:

> ukhm... musisz miec uruchomione 64-bitowe jajko.
> 2.4.27 jest raczej tylko 32bit...
> nie wiem dokladnie co chcesz zrobic, czy zainstalowac system na nowym
> dysku, czy tez upgradowac jakis stary...

Najpierw upgradowalem stary, ale na tym poległem.

> generalnie zanim zaczniesz instalowac pakiety 64bit musisz uruchomic
> 64-bitowe jajko... a potem powinno pojsc.

Miałem stare rescue-cd, stąd problem. Jeżeli dobrze rozumiem, muszę nagrać
na płytkę rescue.iso z katalogu amd64 na rescuecd.pld-linux.org, odpalić
komputer z rescuecd/amd64 i instalować w chroot, tak?

--
Roman Werpachowski