PLD i Chip

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 11 Paź 2004, 20:37:43 CEST

Dnia poniedziałek, 11 października 2004 20:17, dars w o2.pl napisał:
[..]
> Czy nie wystarczy ze Linux+ trzyma sie z daleka od PLD ?
> Moja przygoda z Linuxem zaczela sie dzieki temu ze Chip
> opisywal instalacje i konfiguracje Suse a pozniej RedHata.
> Teraz tez chetnie poczytal bym przystepnie i fachowo napisane
> artykuły opisujace Linuxowe problemy, ale na bazie PLD a nie Fedory czy
> Auroxa. Plytki z distrem to przeciez reklama i zacheta do wyprobowania
> systemu chyba nierozsadnie jest to olewac.

Chyba nie czytałeś artykułów o PLD w chipie. Lepiej, jakby nic nie
napisali, tylko dołączyli płytki. http://jack.eu.org/czip/ <- tu są skany
z tego nieszczęsnego numeru lutowego z 2003 roku. Sam oceń.

P. S.

 Poniższy e-mail jest prawdopodbnie spamem. Orignalna treść została
 zmieniona tak abyś mógł rozpoznać podobne niechciane maile
 w przyszłości używając oprogramowania filtrującego w Twoim czytniku.
 Analiza zawartości:   (5.5 zaliczonych, 5.0 wymaganych)
 0.3 NO_REAL_NAME           Od: nie zawiera imienia i nazwiska
 3.0 SUSPICIOUS_RECIPS      DO: zawiera tę samą domene przynajmniej 10
razy.
 2.2 RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET RBL: Odebrane od systemu klasy RELAY w/g:
bl.spamcop.net
 [Blocked - see <http://www.spamcop.net/bl.shtml?193.17.41.27>]

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/