PLD i Chip

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 11 Paź 2004, 21:53:10 CEST

On Mon, 11 October 2004 20:37:43 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> http://jack.eu.org/czip/ <- tu są skany z tego nieszczęsnego
> numeru lutowego z 2003 roku.

Kliknąłem tylko na dwa zrzuty, bo u mnie strasznie wolno się ładują

<http://jack.eu.org/czip/Image10a.jpg>
<http://jack.eu.org/czip/Image1a.jpg>

i widzę, że jeden pochodzi z _Chip Special Linux Zima 2002_,
a drugi z _Chip Luty 2003_. Jesteś pewny, że w ogóle wiesz
co wystawiasz? ;-)

--
Dariusz Laskowski               Jak mawiał Kmicic: Każdy sobie admin w naszej
darlas at post.pl               Rzeczypospolitej, kto jeno ma hasło roota