Xlib

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pon, 11 Paź 2004, 23:25:01 CEST

Dnia 11-10-2004, pon o godzinie 22:13 +0200, mistix napisał(a):
> Hmm gdy loguje sie z usera na roota za pomoca polecenia su  i pozniej
> probuje odpalic jakas graficzna aplikacje z super usera dostaje cos
> takiego w konsoli i nie wiem dlaczego :\

zainstaluj sudo, dodaj '%wheel ALL=(ALL) NOPASSWD: ALL' do konfiguracji
sudo (odpal visudo), a pozniej z poziomu uzytkownika bedacego w grupie
wheel: sudo aplikacja-do-uruchomienia-z-prawami-roota

moze i nie jest to jedyne rozwiazanie, ale b. wygodne

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski