BIND 9 na FC2

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 00:40:33 CEST

On Wed, 13 October 2004 18:58:09 +0200, havner wrote:

> Smierdzi mi to. Nie bede wypowiadal sie autorytatywnie, bo nie wiem, ale
> nie wydaje mi sie, zeby nasze gtk bylo az tak mocno popatchowane, zeby
> gtkatalog nie mogl na nim dzialac:
> Patch0:         %{name}-insensitive-iain.patch
> Patch1:         %{name}-2.2.0-path-check.patch
> Patch2:         %{name}-menushadow.patch
> Patch3:         %{name}-xlibs.patch
> Jakos z innymi aplikacjami nie ma problemu.

Tak, tak...

Nigdy nie było żadnych problemów z Evolution? Nigdy nie było żadnych
problemów z xMule? Nigdy nie było żadnych problemów z Liferea?
Nigdy nie było żadnych problemów z Liferea-Mozilla? Nigdy...

Mam marudzić dalej? Chyba lepiej nie. Przecież "to nie są pakiety krytyczne
dla systemu", :-> a moje gadanie nadaje się wyłącznie do /dev/null. Grunt,
że większość z nich ma podstawową funkcjonalność i leży sobie w Ac Main,
a Ty jesteś zadowolony. :-> Wybacz, ale prędzej sobie język odgryzę niż
zgłoszę jakiegoś buga w PLD *2.0*. Miłego życia. EOT.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                  Pan rzekł do usera ,,Segmentation fault''