Mozilla-Firefox, gdzie są certyfikaty CA ?

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Wto, 12 Paź 2004, 23:49:54 CEST

On Tuesday 12 of October 2004 20:10, Jacek Konieczny wrote:

> Sam byłem zwolennikiem tej idei... ale w końcu, jeśli ktoś ufa naszej
> paczce z mozillą, to właściwie i tak ma do nas pełne zaufanie w kwestii
> działania przeglądarki (moglibyśmy przecież np. w źródłach wyłączyć
> sprawdzanie certyfikatów). A dostarczenie zestawu certyfikatów zawsze
> byłoby dużym ułatwieniem. Przecież nie muszą od razu być ustawione jako
> zaufane.

Zestaw certyfikatów jest dostarczany przez nss. Żeby pojawiły się w mozilli
wystarczy wrzucić/podlinkować plik libnssckbi.so do katalogu w którym mozilla
szuka pluginów (Nie wiem czy to działa z firefoxem itp.)

 Bartek Szady