PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 18:53:26 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 06:21:50AM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> OK. To powyżej było o wydawcach Linux+. To poniżej napisałeś Ty
> o artykułach w Chip Special Linux:

> A teraz pobierz sobie pliki:
>
> <ftp://extern.vogel.pl/spis_tresci/2000-2003.zip>
> <ftp://extern.vogel.pl/spis_tresci/2004.zip>
>
> Przejżyj nazwiska autorów artykułów i powtórz jeszcze raz powyższą
> formułkę "Dzieciaku...", ale tym razem patrząć w lustro.

Cytuje: "To powyżej było o wydawcach Linux+. To poniżej napisałeś Ty o
artykułach w Chip Special Linux:". Twoja powyzsza wypowiedz nia ma
najmniejszego sensu, jako ze nie powiedzialem _nic_ o kulturze wydawcow
z chip'a ani o tresci merytorycznej L+. Wiec nie wmawiaj mi, ze mam
rowno jechac po obu gazetach albo wcale (jak to napisales ponizej) bo w
zaden sposob nie porownywalem tych gazet. Opisalem tylko dwa rozne
aspekty z jakimi sie spotkalem. Nieprofesjonalizm i brak wiedzy
redaktorow chipa i uczciwe zachowanie p. Krawczyka. To ze do obu gazet
pisaly te same osoby nie ma tu absolutnie _NIC_ do rzeczy. Nie nauczyli
Cie czytac tekstu ze zrozumieniem?

> Szok. Szczyt hipokryzji. :-O Jeszcze raz: spójrz w lustro.

Dobrze rozumiesz znaczenie tego slowa?
hipokryzja ż I, DCMs. ~zji, blm
<<obłuda, dwulicowość, nieszczerość, udawanie>>

??? Co ma wspolnego z hipokryzja fakt, ze "wstydze sie, ze tacy ludzie
PLD uzywaja..."?

> Na przykład, ale pod warunkiem, że takie nieszczęście przydaży się Linux+,
> bo gdyby chodziło o Chip Special Linux, to inaczej byś zaśpiewał, co? :->

Insyunacje i prowokacja. W przeciwienstwie do Ciebie stac mnie jeszcze
na obiektywny osad sytuacji (tego obiektywizmem bym nie nazwal:
"Partacze, idioci, ściemniacze...", lepiej od razu wyzwac ludzi niz
zastanowic sie ze nikt Ci nie chcial zrobic na zlosc i fakt zepsucia
tych plytek nie musi byc wina redakcji)

> A z kol. Krawczykiem mi tu nie wyjeżdżaj, bo wtedy On jeszcze
> nie był redaktorem w Linux+. [1]

A co to ma do rzeczy??

> Osobą, która wtedy zachowała się
> _bardzo przyzwoicie_ był A. Skura, ale z tego co dał do zrozumienia
> na pcol, to to co próbował tam robić, to często było bicie głową
> w mur. Zamiast więc głupio się ciskać zacznij myśleć i jedź równo,
> po obu czasopismach, albo wcale.

Na to odpowiedzialem powyzej

> [1] Zresztą naucz się może odróżniać _autorów_, _redakcję_ i _wydawcę_, OK?
>     Poszukaj, to znajdziesz nazwiska tych samych osób, które pisały
>     i tu i tu. Pisały dobrze. I co? Ktoś pisząc kompetentnie w L+ jest
>     Twoim zdaniem OK? A gdy ta sama osoba pisze artykuł w CSL, to już
>     jest "bandą nieprofesjonalistów"? Więcej konsekwencji życzę.

Czy ja kurwa napisalem COKOLWIEK a propos merytorycznej zawartosci L+?
Skad Ty sie urwales?? Czytaj co sie do Ciebie a nie wymyslaj sobie
jakies farmazony tylko po to by moc sie odegrac.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org