PLD i Chip

dars@o2.pl dars w o2.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:38:39 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: The Undefined <undefine w aramin.net>
Do: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Data: Wed, 13 Oct 2004 01:17:41 +0200
Temat: Re: PLD i Chip

>owszem.
>i są firmy które zarabiają.
>co więcej - 3/4 ludzi pracujących nad pld w ten sposób zarabia...
>Może nie bezpośrednio, ale napewno w jakiś sposób pośrednio.
>A większość z tych co nie zarabia - po prostu się uczy, by w przyszłości
>móc zarabiać.

>bredzisz.
byc moze godzina juz pozna
>po pierwsze odpowiedz(możesz sobie samemu):
>- czym jest PLD
>- co rozumiesz przez pojęcie zarabianie na PLD
>- kto tworzy PLD i dlaczego
Ja wiem dlaczego bo go uzywam i jestem bardzo zadowolony.
A denerwuje mnie uparte lansowanie Fedorow, Yorickow i jakich
tam jeszcze przy upartym pomijaniu PLD.
Przynajmniej czesciowo jest to ,,wina" deweloperow i ich kaprysnych
charakterow. Bez obrazy oczywiscie.
Dziekuje za interesujaca dyskusje.