PLD i Chip

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:48:24 CEST

On Tue, 12 October 2004 23:18:43 +0200, dars w o2.pl wrote:

> O ile mnie pamiec nie zawodzi, Linux+ publikowal wypowiedz na ten temat.
> Wynikalo z niej ze nie mozna sie bylo dogadac z teamem PLD.

Taa, a jak jeszcze przed Auroksem chcieli robić tłumaczenia bezpośrednio
dla Red Hata, to też nie umieli się dogadać i zostali spuszczeni do kibla.

OffTopic:

Kilka lat temu kupiłem sobie Linux+ Extra z sześciopłytowym wydaniem Red Hat
6.0 Zoot. Okazało się, że jedna z płytek jest uwalona. Trochę się wkurzyłem,
ale zaraz pobiegłem do sklepu po jeszcze jeden zestaw i... To samo. Znowu
jedna z płyt nie dawała się czytać (ten sam numerek - 1). Wkurzyłem się,
bo byłem w plecy już prawie stówę (może i nie dużo, ale na ulicy nie leży ;-)
i poszedłem sobie na pl.comp.os.linux trochę poflejmować. ;-) No i zjawił
się gość z Software. Zjawił się, k***a, w OE (na dodatek nieskonfigurowanym)
i zaczął na mnie naskakiwać. A jak flejm się rozwinął to się wzięło i wydało,
że chłopcy z Linux+ wiedzieli jeszcze przed wypuszczeniem pisma, że cała
partia płyt jest uszkodzona. Mimo to puścili te śmieci do empików,
prawdopodobnie po to, żeby zminimalizować straty wydawnictwa?
Lamerzy (tacy jak ja) przyjdą i kupią. Śmierć frajerom. :-/
No cóż, dla mnie to jest zwykłe s***********o!

Gniewałem się :-) na pajaców ponad dwa lata, aż w grudniu 2002 coś mnie
podkusiło i kupiłem wydanie z Auroksem 8.0. I... K***a ***! Ten sam numer!
Uwalona płyta! Partacze, idioci, ściemniacze...

Tyle z mojej strony na temat Auroksa, Linux+ i tych pajaców...

Na tej liście jesteś biezpieczny - nic Ci z mojej strony nie grozi.
Ale jeśli kiedykolwiek spotkamy się IRL, rób co chcesz (obrażaj moją
matkę, podrywaj żonę, cokolwiek, możesz nawet klepnąć mnie w tyłek),
ale nie wymieniaj w mojej obecności słowo "Aurox"! Jeśli to zrobisz

                     s t r z e ż  s i ę !!!

PS: No! ;-)

--
Dariusz Laskowski           Open Source bezlitośnie odsłania, kto co zrobił
darlas at post.pl           i kto zrobił coś najlepiej. Nie można już dłużej