PLD i Chip

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:51:59 CEST

On Tue, 12 Oct 2004, Piotr [iso-8859-2] Szymański wrote:

> Hi,
> dars w o2.pl (Tuesday 12 of October 2004 22:48):
> Wbij to sobie do glowy:
> To jest dytstrybucja niszowa, nikt nie chce zeby uzywali jej cwiercuzytkownicy
> auroksa. Co wiecej nikt nawet nie mowi ze ona dziala. Wiecej kazdy robi ja w
> wolnym czasie DLA SIEBIE, a nie dla uzytkownikow i uzytkownik jest niejako
> dodatkiem, a w przypadku gdy nic nie wnosi do projektu to wogole jest
> niepotrzebny. Niech sobie aurox bedzie, niech bedzie lepszy od PLD dla
> zwyklego uzytkownika. PLD ma byc najlepsze dla tych, ktorzy je rozwijaja, jak
> [...]

To co robią te ogłoszenia "Prośba o wsparcie" na stronie PLD? Skoro
deweloperzy robią wszystko dla siebie, to niech finansują rozwój
dystrybucji z własnej kieszeni, włączając w to łącza i serwery
udostępniane przez różne instytucje na potrzeby PLD. Przejrzyj na oczy,
one nie dają wsparcie dlatego, że paru facetów robi sobie zabawki, ale
dlatego, że ktoś jeszcze na tym korzysta. Bez użytkowników ta
dystrybucja nie ma racji bytu.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |