GNOME 2.8 i regulacja glosnosci z klawiatury

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 13 Paź 2004, 09:52:49 CEST

Dnia 13-10-2004, śro o godzinie 09:49 +0200, Krzysztof Malisiewicz
napisał(a):
> Mam oto taki problem, w nowym GNOME, z regulacja glosnosci przy
> uzyciu klawiszy. Jak w "Skrotach klawiszowych" przypisuje do
> wyciszenia badz do podglaszania jakas kombinacje klawiszy to
> niestety brak efektu. W GNOME 2.6.x bylo podobie tylko z ta roznica
> ze tam pojawialo sie okienko regulacji ale bez efektow.

Rzeczywiście nie działa to od jakiegoś czasu, nie wiem jeszcze czemu,
nie udało mi się zlokalizować błędu, dosyć upierdliwie, szczególnie jak
ma się fajen pokrętło na klawie do zmiany głośności.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.