PLD 1.0

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 13 Paź 2004, 23:22:17 CEST

Witam,

> oparłem swoją pracę dyplomową właśnie o dstrybucję PLD i nie chciał bym na
> za pięć dwunasta zmieniać dystrybucji ... :///

> bez zastrzeżeń.
> >

> nie wiem, czy ma zwiazek, ale ja zawsze dla pewnosci zawsze
> 'service crond restart' (w RA nie ma service, zatem
> '/etc/rc.d/init.d/crond restart')

:)))) nie no aż tak zielony nie jestem.
ale dziękuję że zwróciłeś mi na to uwagę.

> poza tym cron zawsza wysyla maila z powiadomieniem, co dany skrypt
> wyrzucil na stdout,
> dla pewnosci sprawdz /var/log/cron, czy sie wykonalo wogole.

skrypty sa odpalane...
To dobrze ale zarazem nie dobrze bo nie działa to do końca :(
Nie wiem co o tym już myśleć? skrpt jest uruchamiany ale tak jak by po chwili nie był dalej wykonywany. Kiepsko to widzę.

Chyba pozostaje mi reinstalacja systemu... tak ja robi się to z windowsami :/

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837