PLD i Chip

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Śro, 13 Paź 2004, 15:28:26 CEST

The Undefined wrote:

> jeżeli coś nie działa to znaczy że jest niepoprawne i należy to
> poprawić.
> a nie ukrywać błędy.

Wiesz, napisz do Intela, że mają błąd w skrypcie instalacyjnym. Jeżeli
są to ludzie tak "kulturalni" jak developerzy PLD, to pewnie odpiszą:
"bredzisz. w skryptach instalacyjnych musi być /bin/sh ponieważ są one
zgodne z /bin/sh".