PLD i Chip

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 13 Paź 2004, 16:19:24 CEST

It seems like on Wednesday 13 of October 2004 13:57, jerzy szczudłowski
typed:

> W takim razie (hipotetyczny) instalator powinien zapytać co ma być
> domyślnie podpięte pod /bin/sh, z informacją, że jeżeli to nie będzie
> bash, to część rzeczy spoza dystrybucji nie będzie działać.

Weź Ty się puknij w głowę... Dlaczego przez ułomność ćwierćprogramistów my
(jako developerzy PLD) mamy stwarzać sobie nowe problemy?
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.