BIND 9 na FC2

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 18:30:08 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 06:39:38AM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Bo nie ma sensu? Taki np. gtktalog był zgłaszany na pld-devel-pl
> już w maju, a teraz jest październik. I co? I nic. To po pierwsze.

Gtkatalog to nie dziala sam z siebie. Co ja mam zrobic? bugzilla
gtkal=taloga jest dobrym miejscem na zglaszanie bledow, nie grupy pld.

> Po drugie: cały czas powtarzacie (poniekąd słusznie), że jak komuś
> coś nie pasi, to niech to zrobi zamiast marudzić. :-) No to ludzie
> biorą sobie to do serca i jak ktoś umie naprawić, to naprawia,
> a jak nie umie, to siedzi cicho i się nie wychyla. Sorry. :-)
>
> Taki np. Leafnode był w PLD popsuty przez kilka wersji, z xMule było
> podobnie, teraz np. taki drobiazg jak Gcursor ma zepsuty *.desktop...

Czy te paczki sa w jakis sposob krytyczne dla systemu? Nie wydaje mi
sie. A plik dekstop to chyba umiesz poprawic i wyslac patcha.

> I tak można długo. To są takie drobiazgi, że wstyd zawracać głowę,
> a zawsze jest ryzyko, że jak ośmielisz się zgłosić taki niepoważny
> błąd, to zaraz naskoczy na ciebie jakiś developer, żebyś sam sobie
> naprawił zamiast gadać. To już lepiej siedzieć cicho. Dziwnie jest
> tylko zobaczyć nagle takie pytanie: "czemu tego nie zgłaszasz"? :-O

Bo jest jeszcze jedna rzecz o ktorej nie pomyslales. Mozna cofnac wersje
binda do ostatniej dzialajacej poprawnie.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org